I am not a Robot..

Ibland känns de som att jag hade två vänner, och jag sammanförde dessa och nu har jag ingen av de två.. Så himla tråkigt.. Tänkte på de idag när jag satt hos frisören och vi prata lite, de är vi ganska bra på.. Och jag fick höra en grej, som gjorde mig lite lessen.. Sen sa en annan vän att du är lite utanför nu.. Och ja vet inte om de berodde på att jag flytta till stan eller va de var, men man slutar ju inte göra saker för att man flyttar, faktum är att ibland tar man sig mer tid att träffa sina vänner eller gå ut med sina vänner när man bor en bit bort.. Nåväl, läget är ju som de är och de är förmodligen bara i mitt huvud som jag känner så, och att de inte är så egentligen, men ibland så ja..

Var äntligen hos frisören idag och fixade till håret, just nu känns de väldigt kort men de känns bra och äntligen så är min härliga blonda färg tillbaka, gillar verkligen den här färgen, och imorn när jag står framför spegeln så svär ja förmodligen över att få till de, men i slutändan så är jag nöjd, men de är klart, jag har ju världens bästa frisör oxå så! :)

Är de inte lustigt att hur mycket pengar man än tjänar, så räcker de inte till..? Jg förstår inte, men och andra sidan så erkänner jag att ibland har lite väl mycket utgifter än va ja egentligen borde, men visst är de kul och shoppa.. Och jag kan inte sluta helt enkelt.. Men nu får de bli lugnt ett tag fram över, ska försöka få en slant över så jag kan spara till en ny resa, och självklart inhandla de där skorna som jag så gärna vill ha... Eller var de en halsduk, eller va var de nu jag ville ha..

Pratade med en vän i telefon igår, saknar henne som bara den och hon beklagade sig över att jag fick alltid höra samma sak, och ja sa att de är bara kräkas på mig, de gör inget, för de är väl sånt man har vänner till :) Så bara kräkas på.. Men en sak som jag undrar, hur kommer de sig att när man flyttar en bit bort så blir man helt plötsligt "bortglömd" som att man inte finns längre?.. Konstigt de där, men ja är glad att jag har dig tjejen! och mina andra vänner med för den delen, men ibland är de så himla märkligt hur folk är..

Hur som helst har jag inte tid och sitta här just nu, jag skulle lägga upp ett inlägg om Sverigedemokraterna och lite politik, men orkar inte just nu, så får ta de sen och nu ska jag vara lite sällskap..

Mia.

Better to be hated, then loved for what your not..
Marina and the Diamonds - I am not a robot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0