gott och blandat..

Borde verkligen verkligen slänga in en tvätt.. borde verkligen verkligen dammsuga.. Och jag borde verkligen verkligen bädda sängen.. Men jag tror faktiskt att även om jag verkligen verkligen behöver så tänker jag verkligen strunta i de helt enkelt.. ha :)

Sen finns de massa annat jag borde ta tag i, fixa balkongen innan hösten kommer på för mycket, och innan jag åker, jag borde ta tag i en miljon skor som ligger slängda i garderoben, jag borde verkligen moppa golvet, städa bilen invändigt, hämta vinterdäcken, ordna i badrummet, fixa alla smycken, ta reda på lite andra grejer, men ja borde oxå ta de toklugnt och inte göra allt för mycket så allt de där som jag verkligen borde göra, de tänker jag göra en annan dag helt enkelt..  Sådeså!

Har lagat en underbart god baconröra och överträffade mig själv så de stod härliga till, himlans va god den blev och till de blev de lite hemodlade tomater som faktsikt vid närmare eftertanke var himla goda.. Hade nog bara ätit lite för mycket socker sist före innan ja smaka på dem.. (Matbloggsvarning igen..)

Oh nej.. jag sitter och nyser och inser att jag är lite rinnig i näsan, kan de vara en förkylning på g? Kan de vara därför jag fryser trots att jag har raggsocker på mig och tjocktröja? Kan de vara så? Nej jag hoppas verkligen inte de..

Var på X-ray idag.. Haha, röntgen på svenska, men de säger ju inget om va de ser, om de är så att de ser något utan låter någon doktor utlåta sig av de och sen får denne doktor höra av sig till mig om de om de är något eller inte, så de är bara vänta och se helt enkelt..

Ska jag behöva sätta på mig långkalsonger? Jag är ju för himlans skull inne..

Nej nu ska jag ta rätt efter maten och bege mig en sväng till världens bästaste kollega och vän! :)

Lyssnar på Just the way you are med Billy Joel..

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0