Semester snart!

Glömde skriva idag är de en vecka kvar!!! Sen åker jag till sol och värme och ska bara ha SEMESTER!! som jag längtar, de kommer bli så himla skönt, och som jag själv tycker att jag är så himla värd de :P Zakhyntos nästa helt enkelt.. Ska försöka ta fram lite sommarkläder och se va jag ska ha med mig de närmsta dagarna, för så virrig som jag är så glömmer man väl nått.. Packade ner passet med biljetterna, så jag inte glömmer nått av de!

Såg idol igår och jag har en Favorit kan jag säga.. Olle Hedberg tror jag de var, youtubade lite och han är riktigt bra, iaf enligt mig själv då.. Men de är väl mest auditions som är roliga och titta på, speciellt när folk gör bort sig, får ju sån himla lust och lära sig sjunga, men med min röst, så är de inte nån idé tro mig haha.. :)

Sitter och väntar på samtal så jag kan gå till "grannen" för färgning av hår och lite tacos, sen blir de sova och jobb imorn, och hoppas som sagt att de går bra..

Annars ja, jag kan säga att jag känner mig på så himla bra humör och sjukskrivningen har nog gjort gott för både kropp och själv och huvudet.. :) Skönt att reda ut lite saker i huvudet..

Skulle kunna göra hur mycket som helst innan jag ska gå, men jag orkar helt enkelt inte.. Imorn efter jobbet blir de till bästaste arb.kollegan och vännen för sällskap och Pizza, ser jag framemot, sen är lördagen lite oviss, men de löser sig, behöver nog vila efter morgondagens arb.pass..

Mia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0