vikten håller inte..

Bara att konstatera! Jag har blivit tjock!.. Inte bra.. eller ja tjock kanske är att ta i, men har gått upp i vikt, en hel del och de har satt sig på magen.. typiskt typiskt dumt, så nu är de bara dra ner på de där sockerbitarna i theet igen och ut och motionera igen, tur ändå att jag har så lätt för att gå ner i vikt, och förr var de ett mission impossible att gå upp i vikt, men antar att de har med åldern och göra.. hmmhhmm.. Jaja.. ja kan ju även passa på att skriva att jag inte är gravid så att de inte är någon som tror något sånt, de här är mer matgodischipssemester kilon.. men men, än så länge passar ju kläderna iaf..

En annan sak är att mitt kära underbara älskade virusprogramm har börjat igen nu, med varningar om virus och flytta till karantän och hit och dit, så de får bli att åka till "doktorn" med den sen och se va som är knas.. Har inte lånat hem nått från internet vad jag vet så kan inte vara de som krånglar.. men men..

Nu ska jag ta tag i hemmet en sväng och fixa och dona, och så har ja ju semester! igen nu fast bara till måndag, så inte nån långvarig denna gång, och de ska bli en trevlig helg förhoppningsvis, och de börjar imorn med massa bra saker, bland annat Grease, som jag ser framemot! biljetterna ligger och väntar :)

Hej o hå.. mindre soffhäng och mer gåhäng..

Mia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0