waiting for the doctors order..

Idag ärjag jättejättetrött.. Kan bero på vädret att de är grått och dystert eller så är de för att kl strax är åtta, eller så är de en blandning av de båda helt enkelt.. Tror på de sista.. Har ätit en jättefrukost då jag var tokhungrig, och sitter nu och inväntar att doktorn ska ringa om sådär fyra minuter.. De har nämligen gått två veckor av min sjukskrivning nu och han skulle ringa och se hur de hade gått.. Sen blir de garanterat sängen igen då de känns som om att ögonen blöder.. Antar att jag är såhär trött för att jag hjälpt en kär vän med lite saker nu oxå, och jag har inte rört mig och kroppen på en vecka innan då de varit tekniskt omöjligt att anstränga sig helt enkelt.. Men nu så så känns de som om de är ok igen, fast och andra sidan så visar de sig när jag är tillbaka på jobbet igen och gjort några lyft, men förhoppningsvis så släpper de nu.. hoppas hoppas..

Nej jag har inget som helst vettigt och skriva just nu då jag är så himla trött så jag får återkomma helt enkelt..

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0