If I let you go..

Idag slog de mig när jag läste någonstans vilken låt de är jag har gått och nynnat på i sådär två veckors tid, äntligen! De var Westlife som sjöng If I let you go.. Skönt och äntligen få de ur huvudet, så nu sitter jag och lyssnar på den för att jag ska få den ur hjärnan, om de funkar? De vet jag inte.. Men jag tycker nog allt att den är bra iaf.. de kan jag inte ljuga om..

Denna vecka har varit extremt extremt lång, jag har inte känt nått sug på jobb överhuvudtaget och igår när jag jobba så visste jag nog inte ens va jag höll på med, tänkte inte ens på att vissa saker brukar jag göra på fredagar och behöver inte alls göra de på torsdagar, men jag gjorde de ändå.. Vilket resultera i att jag hade lite tid över idag ist, vilket jag inte vet om de var bra, då vi har bytt till ett nytt system som beställer hem varorna själv, och de var så lite varor så vi fick fronta butiken, vilket inte var så bra för axlarna och göra samma sak, men en och en halv timme gick de bra iaf, sen fick de bli lite fruktbärande för omväxlingsskull.. Hela veckan har jag bara känt mig extremt trött och slut i hela kroppen, och vet inte riktigt va de beror på, men kan vara vädret och att de är mörkt typ hela tiden, men om sådär nittio dagar är de vår iaf, så jag får väl börja räkna ner helt enkelt.. Päronen åker till Gran Canaria eller ja någon av de där öarna iaf på söndag, och jag känner bara att jag vill oxå, sol, jag vill ha massa sol!! Eller ska jag vara ärlig, jag behöver semester.NU!

Nåväl, dags för sova för imorn blir de lite falushopping och sen lite fest, så de ser jag framemot :)

Tack och gonatt!

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0