Rensat och fixat..

En väldigt lång dag idag har de varit.. Har fixat med lägenheten hela dagen och nu är de bara en hel del pantning kvar, annars så är allt klart, dammat och dammsugit och bytt gardiner, allt vad jul heter är puts väck.. Rensat ur lite ur garderoben, så blev nästan två kassar med kläder som ska kastas, dock så har jag ju massa kläder, så de blev inte så mycket plats över som jag hade velat tyvärr.. Fick gråta en skvätt oxå när jag stod och hitta en kofta som jag fått av mormor för säkert tio år sedan om inte mer, som fortfarande hänger kvar i garderoben, och den kommer förmodligen alltid göra de oxå, då jag inte alls har hjärta att slänga den helt enkelt.. Skrattat lite åt att jag har satt på mig vissa klädesplagg och allt jag kastat är de inte ens någon idé att fråga någonannan om de vill ha, då jag har svårt att se om någon verkligen skulle sätta på sig dylikt.. haha..

Nu ska jag äntligen få hoppa in i duschen iaf och bara njuta av resten av kvällen då de blir thedrickningstime med Mallan, de ser jag framemot, vi hade en sån trevlig pratstund igår och de är så trevligt att umgås med henne. :)

Imorn var de tänkt att de skulle bli en sovmorgon och kort dag på jobbet, men ändrade planer så jag börjar åtta i vilket fall så ingen sovmorgon helt enkelt, men jag jobbar ju senast till halv två så jag klagar inte, och just de de var ju 100 procent ob imorn oxå, så de gör inte nått om de blir längre pass än tänkt från början, gillart! :)

Insåg oxå idag att pengarna kommer förmodligen räcka denna månad, vilket oxå är toppen, för då blir de och kunna spara mer till alla de en miljonte sakerna jag vill göra i år! Helt underbart!

Nej nog med onödigt dumt idag, nu tar jag och vilar och njuter av att jag kan sitta ner i soffan i lugn och ro utan att de måste göras någonting!

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0