hälsodeklaration?

Såg två ungar idag på längdskidor, och då tänkte jag gu va kul, ett par sånna skulle jag oxå vilja ha.. På riktigt alltså, de hade varit så skönt och bara kunna ut och röra på sig på vintern oxå och inte bara på sommaren och våren... När Mallan dessutom frågat ytterligare igen om jag vill med på tjejklassikern, vilket ska medges att de låter lockande, om jag så ska dö på kuppen, men de tror jag då inte, kruxet är bara att jag inte har en aning om hur mycket min kropp fixar, men jag vet att har jag gett mig f*n på något så har jag och då ska jag göra de.. Så vi får väl se helt enkelt, första är i Juli, då de inte känns aktuellt och börja med tjejvasan helt enkelt.. Känns som om man vill ha de sist av någon anledning, men jag tror inte att de blir nå bekymmer att simma en kilometer eller springa en mil, de är de andra jag gruvar mig för helt enkelt.. Bara snön kunde försvinna så jag kunde börja ut och röra på mig igen. Sen ska jag faktiskt kolla upp på riktigt vad ett gymkort kostar, för de här håller inte i längden, känns ju som att jag är 80 i kroppen ibland.. Och de blir väl bara värre ju äldre man blir misstänker jag.. De gäller lixom "bara" att ta tag i de helt enkelt..

Skulle så gärna vilja åka upp till Glada Huddik oxå, men de får bli en annan gång helt enkelt, men jag hoppas att de inte dröjer alltför länge tills dess att jag åker upp, minst en gång får de bli innan maj iaf är min plan, sen gör de ju absolut inte något om de händer fler gånger helt enkelt..

Efter en thetime med Mallan idag igen så känns de som om jag är rätt nöjd för dagen och borde verkligen gå och lägga mig då de som sagt inte blev någon sovmorgon imorn.. suck.. Blir att efter jobbet åka och hälsa på kattkvinnan helt enkelt och kackla lite med henne och hennes karl, var ju ett tag sen de oxå, nu när hon jobbar andra tider i jämförelse med mig, så de blir trevligt hoppas jag på :)

Nej tack och gonatt.

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0