<3

Hemma dag två och fruktansvärt frustrerande.. Men jag vet att de går över och idag är de betydligt bättre i ryggen. Tack och lov!

Imorn är de ledig dag men jag tänkte försöka bege mig till brottsplatsen idag och se över hur blommorna mår och kanske rensa lite till.. Vill försöka göra så lite som möjligt för att de inte ska bli sämre.. Nu är de inte långt kvar och jag längtar som bara den! Dehär är en sån fantastiskt spännande resa och jag är så himla otroligt glad över allt och framför allt så känner jag mig väldigt lycklig och jag är glad att jag har de såhär och att jag har den personen brevid mig som jag har. Det finaste hjärta som finns! Tack för att du finns och tack för att du är du! De är så man blir gråtfärdig av lycka och varje dag är en ny spännande dag och jag bara njuter av livet och trodde aldrig att de skulle kunna vara såhär, de är magiskt helt enkelt.
Och alla rosa moln kan ju slänga sig i väggen, dehär de är något annat. De är kärlek! Och jag är så himla glad att jag har dig!
Nej dags och försöka göra lite grann.. Funderade på att lära mig Kinas Nationalsång, men den var inte de lättaste laget så de får bli en annan dag! :P
Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0