gå över nu då..!

Just nu bråkar min kropp med mig en hel del och jag blir så frustrerad och matt!! Jag har tagit alla tabletter jag får plus lite vanliga värktabletter och ändå så finns smärtan där som en dov värk så de känns som om benen håller på och lukras upp samtidigt som bäckene håller på och glider isär, en himla mysig känsla måste jag säga verkligen.. Not.. Igår gjorde de så ont så tårarna bara kom, de är sån gimla obehaglig känsla och nattens sömn blev de inte alls mycket med. Stackars finaste hjärtat som oxå var vaken! <3 Fruktansvärt irriterande om inte annat.. GÅ ÖVER!! NU!!
Men man kan ju inte få allt här i världen.. Eller? Jo nästan iaf..
Planterade en syrenhäck igår, och de blev så himla bra! En del kvar på andra sidan bara och de är så vackert så man vill gråta typ.. De blir iaf väldigt väldigt bra och jag är toknöjd. Och för övrigt väldigt nöjd med min tillvaro för övrigt oxå förrutom den där ryggen som bara spökar just nu, kan inte förstå.. Men livet är underbart! Helt fantastiskt faktiskt och jag bara njuter av varenda minut och jag är så lycklig så jag gråter ibland för att jag är så glad över att de är såhär. Lyckotårar kallas de och jag är så himla glad över att vi kompleterar varandra så himla bra och jag trodde aldrig att de kunde vara såhär perfekt helt enkelt! TACK! :)
En annan sak som är väldigt tragiskt är min kära vän som hennes andra hälft har bestämt sig för att inte vilja vara andra hälft längre och jag tänker på dig vännen hela tiden! Kom ihåg att du är guld värd och att du förtjänar att vara lycklig och att allt kommer att bli hur bra som helst i slutändan! <3
Nej nu ska jag stoppa i mig lite panodil för jag tycker ju de är så himla roligt.. Och sen är de dags och fösöka röra på mig lite grann iaf..
Mia.

Kommentarer
Postat av: Rebekka

Tack gumman! Du behöver inte göra

Något. De räcker med att du är där med din närvaro! Och ja blommorna behöver ses om! Vi ses på brottplasten!

2011-07-20 @ 00:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0