Life is good!

Dehär är första dagen på min semester!! Två veckors semester, och känns som rena rama lyxen! Jag är nöjd över att jag kan unna mig de, men jag vet oxå att de kommer att gå tokfort då vi imorn beger oss till Norrland och Östersund för en Storsjöyra och baara njuta av varandras sällskap, som jag längtar! Fem hela dagar ihop :D Life is good! :D
Förra veckan var jag ju hemma och med en dålig rygg, men de verkar som de lagt sig lite nu faktiskt, skönt! Har flyttat endel möbler i helgen med en självklar hjälp av mitt finaste hjärta! Var de såhär de skulle vara? :D Fantastiskt! Nu är de "bara" halva kvar.. som jag längtar! Och idag ska jag ringa och fixa de sista samtalet! :) Underbart!
Första dagen på semester borde ju innebära lugn och ro, men icke jag kör på idag så jag kan njuta ordentligt resten av veckan, och de lär ju inte bli någe problem alls. :)
Sitter helt enkelt bara och ler, livet är fantastiskt underbart bra och de finaste hjärtat finns brevid min sida hela tiden och jag är toknöjd! :) Tack!
Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0