lite nervös.. :)

Började dagen idag med en lugn frukost, en härlig pratstund och allmänt bara väldigt trevligt! Är ledig idag, men ska till och göra en massa nytta.. Har druckit kopp nr 2 med the och ska strax slänga mig i duschen för att bege mig till Brottslplatsen och göra lite nytta.. frågan är bara.. Var börjar jag? Men de löser sig. :)

Är så himla nöjd och lycklig och allt känns verkligen perfekt och alldeles underbart de är helt sanslöst sjukt bra, fantastiskt helt enkelt och jag måste bara få säga allt de där! :) De här är ett väldigt spännande kapitel och jag är spänd och nervös på ett positivt sätt och jag är glad att de blev såhär! <3
Sju arbetsdagar kvar till semester och som jag längtar kan jag säga.. Ska bli så skönt!
Nej dags för en dusch och sen Blge nästa för att uträtta lite saker.. :)
Livet är just nu väldigt väldigt spännande och alldeles fantastiskt! Tack för de!
Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0