fix och trix.. :)

Snacka om att vara klyven och två personer.. Ena av mig är frustrerad och irriterad och less och matt på den här ryggen att de inte verkar ge sig och de är tredje dagen som de jävlas.. Jag känner mig som om jag väger 200 kg från ryggen och neråt och de är jättetungt och bära.. Andra delen av mig är den lyckligaste som finns och hur nöjd med livet som helst och bara går och småler.. :P Konstigt och ganska förvirrande.. Men jag vet att de går över men tydligen lite senare än vad jag väntat mig.. Skulle vilja njuta av min lediga dag idag, men på något sätt så kan man inte njuta på samma sätt.. Jag är less på att ha ont i ryggen jag vill inte ta några piller alls men då vet jag att de blir så mycket sämre så bara bita i de sura äpplet..
Håller på och fixar för fullt så gått de nu går pga ryggen för att inte känna mig helt handikappad.. Och nu händer de grejer! :) De är så spännande och så självklart och vem hade kunnat tro att de skulle bli såhär? Jag vet att jag i stort sett skriver samma sak varenda gång nu, men jag känner mig som om jag vaknar i en saga varje dag och jag får ibland lov att nypa mig i armen för att verkligen förstå att de är såhär :D Helt fantastiskt underbart helt enkelt!! Spännande som bara den, och jag njuter verkligen av mitt liv!! :D Tack!!
De är helt enkelt så himla skönt och känna att allt är så himla glasklart och inge konstigheter, att de ska vara såhär!
Ska bege mig till blge idag och se om jag hittar någon klänning då jag ska på bröllop rätt som de var och behöver något att sätta på mig.. Har en backupklänning men jag skulle väl behöva något nytt va? :) Får prova gå på nya butiken NewYorker oxå och se vad de är för något.. Men ska försöka och ta de lugnt idag oxå för jag skulle så gärna vilja gå till jobbet imorn.. Men jag kanske lär inse mina begränsningar.. För engångsskull inse hur mycket jag egentligen klarar av.. Borde sjukskriva mig resten av veckan men de kan ju vara bättre på fredag eller imorn.. Man vet aldrig.. Hoppas på de iaf..
Nej ta tag i dagen..
Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0