Tiden bara sprang iväg..

Alltså tiden bara springer iväg helt enkelt.. :P Helt galet va fort de går och fullbokat i princip hela tiden känns de som.. :) Men jag verkligen njuter av livet och jag känner mig glad och lycklig som aldrig förr.. Känns som om jag glider på någon slags lyckorusvåg konstant och de känns så himla nice!
Avklarade Vansbrosimmet på 27,37 och känner mig nökd med mitt resultat. Klart hade de varit bara jag och Mallan som skulle simma och inte så himla trångt så hade de ju gått lite fortare, men jag är nöjd iaf. Fick en våtdräkt av mitt finaste hjärta så jag inte skulle frysa ihjäl. Tack och lov var de 19 grader i vattnet så de var ju för tur de iaf. Medalj fick man och diplom och jag är som sagt nöjd. Jätteglad över att de kom så många som man känner och tittade. Nu är de bara två delar kvar, de vill säga halva är gjord, och jag känner mig så himla nöjd med mig själv, trodde jag aldrig! :)
Just nu är de träningsvärk i massa muskler som jag egentligen inte hade en aning om att jag hade.. Men efter trädgårdsträning ala grus och gräv så tydligen tar de på kroppen en del och efter en simning som är värre än tio mil cykling så känns de.. Även om de "bara" var en km simning..
Till nästa år har jag kommit underfund med att jag vill göra en triathlon så vi får se hur de blir då.. Tyckte ju helt plötsligt att de var lite kul med "friidrott" eller va man nu ska kalla de, och de är faktiskt himla kul och se ett resultat, så vi får väl se vad som händer nästa år.. Men först är de tjejklassikern som gäller för hela slanten..
Ledig dag imorn och sju arbetsdagar kvar till semester, som jag längtar! TVÅ lediga veckor utan egentligen nästan någonting inplanerat förrutom Storsjöyran så de känns hur bra som helst! :)
Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0