hemma idag..

Så bra gick de för mig att hoppa över att äta medicin en dag.. Slutade med att jag fick vara hemma idag helt enkelt, då jag knappt förmådde mig att klä på mig själv och ta mig upp ur sängen.. Så fick order av Mallan att stanna hemma idag.. Känns ju dumt med tanke på att jag är ju inte sjuk, jag har bara extremt ont i slutet av ryggen.. och desutom semester om tio dagar.. Men jag hoppas på att bli mycket bättre till imorn, och jag hoppas att min medicin kan göra så att de är bättre till imorn..Vi får se helt enkelt..

Så nu känns de som jag har suttit i soffan i ett dygn ungefär, då vädret såg likadant ut ute igår.. Och jag sitter i samma position nu som igår..

Så nu har jag väl i princip ätit frukost och ska försöka röra lite på mig, och se om de släpper på lite.. kan ju hoppas iaf :)

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0