laddar för dagen..

Äter sen frukost idag, blev rätt sent igår, då jag fastnade framför tvn och samtidigt som jag inte kunde sova alls..

Tankarna snurrar lite extra dessa dagar, men jag hoppas att de kommer bli bra i slutändan hur de än blir..

Hade en helt oplanerad dag idag fram tills igår ungefär.. Då centrallåset på bilen verkar ha gett upp lite så är de omöjligt att tanka bilen då jag inte kommer in i tanklocket iome att de är låst från insidan, vilket ju gör de omöjligt och tanka.. Så blir att kolla alla säkringar på den idag, får se om jag får någon bukt med de.. Annars vet ja faktiskt inte hur jag ska lösa bensinproblemet.. Ricky kanske hade en tid över att hjälpa mig, vi får se helt enkelt.. Sen tänkte jag ta mig en vända till kupolen för att utprova ett par skor som jag tittat på hur länge som helst.. Men misstänker även att de är för smala precis som de i milano var.. Men då har jag ju provat iaf :) Sen ska jag även försöka bege mig till systemet för att inhandla något att dricka, då jag blev medbjuden på lite grillning ikväll hos Mallans vänner i Brötjärna.. De är för goa helt enkelt!

Imorgon väntar någon mils cykling, men jag har absolut inte någon som helst lust alls, men om tre veckor(!!!) så är de tio mil som gäller, så jag lär väl lägga i en växel och börja träna för de om de ska gå överhuvudtaget.. Önskar mig själv lycka till!!

Ut på balkongen och känna vilket klädesväder de är först och sen börja den här dagen.. Hur än allt är så är de j**ligt skönt med en ledig helg, och hade absolut inte något inplanerat utan de fick bli som de blir helt spontan..

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0