Milano baby!! :)

Väskan är packad och jag har gått igenom den tre gånger, men jag vet att jag absolut inte behöver sådär mycket löäder frågan är bara vad jag ska ta ur.. tre par skor och ska i ett par till.. Suck.. :) Men jag vet lixom inte riktigt vad jag kan tänkas ta ut, en sak är ju säker att de får inte plats med någon shopping om den ska vara sådär nu iaf, så de är bara rensa igenom igen och tänka, kommer jag verkligen att använda dehär? Förmodligen blir de som vanligt att hälften av kläderna aldrig kommer att användas, men nu är de ju semester i en stad som gäller.. Då blir de ju en annan sak än solsemester.. jaja..

Jag säger bara en sak, kl 9.05 imornbitti lyfter planet och då är det Milano Baby för hela slanten som gäller.. Påminns av att Joey i vänner säger London baby hela tiden, så blev och säga likadant för min del.. :)

Nej jag ska ta och fixa de sista sen är de pizzatime som gäller..

Milano nästa, hörs om sådär en vecka..

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0