Skillnaden på..

De är egentligen hög tid för att sova, och dessutom när jag är supertrött så borde de ju egentligen vara en ännu bättre anledning.. Men jag kan inte resa mig från soffan just nu, för jag inte orkar helt enkelt.. Måste vara latast punkt nu just nu faktiskt..

Tänkte på en sak, de är så himla skönt att vara hemma och kunna gå på en toa utan att den spolar medans man sitter där och man måste hålla för sensorn.. Ibland bara måste man älska Sverige, även om de är så sjukt skönt att åka utomlands, så hemma är bäst..

De jag märkt är att jag mådde väldigt bra i ryggen i värmen, och nu när jag kommit hem till lite kallare breddgrader så känns de igen.. så de känns bra, men ändå inte.. Kommer jag bli en sån som måste bo utomlands under vinterhalvåret sen? Väldigt synd isof ;)

Hade en disskution idag påvägen hem då Roygert samåkte, och den var väldigt intressant faktiskt, angående förhållande i jämförelse med droger.. De är en konstig tanke, men väldigt tänkvärt..

Blodproverna imorse gick bra, men de märks att jag inte riktigt var med sista biten till VC då jag kom ut igen och inte hade en aning om vilken låt jag spelade på cdn innan jag gick ur bilen, vilket var Guns n roses, Sweet child of mine. Men de gick bra iaf, så nu väntar jag med spänning över vad mina levervärden, njurvärden och vita röda blodkroppar och sänkan är, så vi får se på tisdag vad domen blir.. Inte alltför illa hoppas jag, men jag har en misstanke om att de kan vara något väldigt illa i kroppen som härjar, så hoppas på att få ett svar..

Nu dags för sängen delux och sova, ny dag imorn och nya möjligheter.. Och sen är de ju fredag oxå.. Skönt med ledig helg såhär efter en semester.. :)

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0