time for semester snart! :)

Har verkligen inte orkat skriva något faktiskt.. Händer så otroligt mycket just nu så tiden har inte funnits till.. Men svänger förbi här nu efter frukostintag och skriver ner någon rad..

Dagarna verkligen bara springer iväg just nu och om två dagar så är de dags för mig och tre andra att dra till Milano, ska bli grymt spännande och väldigt trevligt hoppas jag på :) Där väntas lite fotboll, en resa till Venedig och massa turistande och förhoppningsvis lite lite shopping iaf, men jag har ingen aning om priser där, så jag kan garantera att de blir fönstershopping iaf, och de är väl inte illa de heller.. Kameran ska med i högsta hugg, så kanske lägger upp någon bild när jag kommer hem, man vet aldrig..

Livet i sig, är en aning oklart just nu och samtidigt som de bara springer förbi mig känns de som, när f*n hann jag bli 28??! Vad hände med alla de andra åren? Jag hänger verkligen inte med, så de blir skönt med lite semester och bara va turist helt enkelt..

Nej, dags för att hämta ner väskan från vinden och fundera ut, vad i hela fridens dagar har man med sig för kläder till Milano?? Spännande..

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0