swosch..

Inte mycket inlägg som plintas ner här inte.. men de finns så himla mycket annat och göra än att uppdatera vad som pågår i mitt liv och skriva av mig en rad :)
De rusar fram i en takt som jag inte hänger med i ibland, allt är helt fantastiskt och nästa vecka är de prag som gäller, ska bli så himla mysigt och komma iväg en sväng :)
Helgen som var inbjöds några vänner till lite inflyttnings och födelsedagsfest och de var en hel bunt som dök upp, mycket trevligt och mycket roligt! :) Tackar för en trevlig fest och mycket skratt! :) Dagen som var födelsedag började med frukost på sängen, ett par supersköna och mysiga fårskinnstofflor, massa mys och sedan en dusch för att bli hämtad av bästaste Mallan som tog med mig på relax och bubbel! :) För en skön hot stone massage. Pizza intogs och vidaree hemåt för lite fix och trix innan kvällens gäster dök upp :) Tack för en underbar födelsedag! :)
Veckan innan styrde finaste hjärtat ihop en födelsedagspresent från honom, hans mamma med karl, min familj och mina mostrar samt morbror. Som han fixat och donat. Ett par längdskidor med tillhörande stavar och pjäxor! Helt fantastisk är vad han är och som han donat!! Underbar! <3
För tree veckor sen så råkade jag ju visst ut för järnbrist och de har varit sjukskrivet i två veckor men lyckades ta mig till jobbet förra veckan dock att jag var trött men men, veckans jobb och helgens intag av alkohol gjorde nog att de sjönk en aning igen så i tre dagar har jag varit hemma nu igen då och jag börjar bli allmänt less på att känna mig såhär i kroppen. Den får ge sig helt enkelt, jag matar den med järn av olika slag och verkligen sköter om den och nu är de helt enkelt kroppens tur att se till att ge lite tillbaka kan man ju då tycka..
Som dagt tiden går så himla fort och jag hinner inte riktigt med på att helt plötsligt är de i slutet av oktober, livet har vänt till att vara helt fantastiskt och jag är bara så himla lycklig helt enkelt! De är såhär de ska vara! :) Helt otroligt fantastiskt! Och då undrar jag om de här senaste 4 månaderna har sprungit iväg bara sådär, hur fort kommer resten att gå då? 36 år kvar till pension.. Fantastiskt va tiden springer iväg.. :)
Livet är bra underbart, och jag vet de nu! <3
Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0