En dag i taget..

Doktorns dom, järnbrist och lågt blodvärde.. Två saker som går hand i hand, men ändock.. Så de är inte alls konstigt att jag har mått som jag gjort. Nu är de bara se till så att de blir bättre, med järntabletter och massa vila. Var på bokföringskursen igår som jag börjat på vilket var en pers, när jag kom hem så såg jag helt förstörd ut.. Inte bara såg jag kände mig verkligen helt förstörd oxå, då bilåkningen gjorde mig lagom snurrig.. Så bara nya tag nu och åter vila.. Skittråkigt, men jätteskönt och veta vad de är för något. Nu är de bara vänta och se så ska de bli bättre... En dag i taget :)
Annars så står de väl mest still just nu då de är vila som gäller på schema, men mina underbara arbetskamrater har kickat förbi och min underbara andra hälft är helt fantastisk! Händer väl lite nästa vecka så de ser jag framemot, en grej som verkligen ska bli spännande och jag är supernyfiken och supernervös och lite livrädd och skraj på ett positivt sät och de är bara vänta och se helt enkelt :) Magnetröntgen nästa måndag ser jag dock inte ett dugg framemot men finaste hjärtat följer med mig och tur är väl det :)
Finns så mycket saker som skulle behöva göras, men de är bara gilla läget och ta en liten sak i taget. Nu ska jag hoppa ner i soffan och se lite Big bang Theory som jag så snällt fick låna av mallans pojkvän. :) Superhyggligt!
Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0