Tack!

En stund ensam framför datorn idag när jag är hemma och ledig och mitt finaste hjärta tyvärr jobbar.. Dags för en uppdatering, men då tiden bara har rusat fram för fulla muggar hela tiden så har de inte varit en tanke på att sätta sig ner och skriva en rad, när skulle jag egentligen hinna med det? :P
De senaste månaderna har varit helt galna och helt sjuka, inte på ett negativt sätt utan på de bästa tänkbara sättet man kan tänka sig helt enkelt. Tokigt galet och helt rätt! :) Efter ett sms där de stod att Jag vill ha dig jag har gjort allt jag vill, lekt klart och jag har bestämt mig. Antingen eller helt enkelt. Vilket när jag fick de smset som naturligtvis innehöll en massa annat oxå men de insåg jag helt enkelt att ja vet ju precis vad jag vill jag oxå att de är ju så jag vill ha de oxå, inge mer dravel inge mer bråk inge chansningar och inge lek. Jag ville ha de där på riktigt, jag ville ju ha honom helt enkelt oxå.
Ibland tar de uppenbarligen lång tid innan man förstår va de är man själv vill men när man väl insett de så är de ju väldigt enkelt helt enkelt. :) Så från den dagen har vi suttit ihop i stort sett, jag flyttade in på engång kan man säga såhär i efterhand. Även om detta bara är dryga tre månader bort. Men min tandborste fick bo kvar och de gjorde även jag. Åkte hem en gång i veckan för att kolla post och vattna blommor, och då sov naturligtvis mitt finaste hjärta ihop med mig i min lägenhet.
Tre månader har i stort sett bara sprungit iväg, har firat den bästa midsommar någonsin och verkligen har upplevt hur det är att vara lycklig på riktigt hela tiden. Massa rosa moln överallt och underbart härligt helt enkelt. Avnjutit en semester och varit på bröllop. Sommaren har varit en aning hektisk men helt fantastisk helt enkelt. Och en dag tror jag vi bestämde att nej nu flyttar vi ihop på riktigt. Spännande och samtidigt skrämmande och väldigt väldigt roligt såklart! De börjades packas och mina föräldrar kom upp och hjälpte till vilket och var helt underbart att de ville hjälpa till. Tror mamma tycker mitt hjärta är de bästa som hänt mig, så även jag såklart! :)
Vi har garaget fullt i grejer även om de har minskat en hel del nu och de börjar bli en väldigt bra ordning och städningen av lägenheten gjorde vi tillsammans på en dag och från och med idag så står jag utan lägenhet. Sitter i ett kök i ett helt fantastiskt hus och med världens bästa att dela livet med. Och gissa vad, livet är helt fantastiskt, trodde faktiskt inte att de kunde vara såhär bra!
Tack för att du är så fantastisk och så j**kla envis! <3
Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0