yrsel..

Lidingöloppet avklarat, dock med en hel del efterbiverkningar. Men en timme, två minuter och femtiofyra sekunder tog de mig och ta mig igenom milen, då ska tilläggas att jag faktiskt gick en kilometer nästan.. Men nu är de avklarat och bara en grej kvar sen är tjejklassikern avklarad. Sitter dock hemma idag lika som igår och väntar på att få åka till doktorn, mår inte alls bra helt enkelt, så ett läkarbesök är på sin plats, även om jag är en av de mest envisa personerna och de inte är något fel på mig, så när de kommer till att jag själv inte alls förstår va de är som är fel, då ger jag mig.
Jag har nägmligen åkt på yrsel. Vilket inte alls är så himla ovanligt att man får, men efter att ha haft de nästan en vecka och natten till igår vakna och satte mig upp och ramla vilket slutade med näsblod, inte för att jag slog i något utan för att jag förmodligen är överansträngd. Lite smått utarbetad eller nått i den stilen. Jag skulle naturligtvis inte sprungit i söndags, men om man ska göra tjejklassikern så finns inte valet att inte göra en gren utan då är de alla saker som måste göras. Men med tanke på omständigheterna så gick de väldigt bra. Så de blev att vara hemma igår och även idag och vila mig, vilket man kan säga att jag gjorde igår delux. Sovning till halv fyra på eftermiddagen och ändå så har jag sovit hela natten oxå. Tror att de behövdes helt enkelt. Men hoppas på att doktorn kan ge mig någon klarhet i varför yrseln kommer. Men misstänker att de är något som satt sig på balansnerven eller något, och självklart går de ju över, men de är lite läskigt när man inte vet vad de är och varför de blir som de blir.
Annars så är allt helt fantastiskt! Jag är så himla lycklig, och mitt finaste hjärta gör mig så himla glad och nöjd och jag bara älskart! Helt underbart helt enkelt! Trodde aldrig att något kunde vara såhär bra! Mitt allt helt enkelt och vi kompleterar varandra så himla bra.<3
Har bokat in en resa till Prag den 27 oktober, och jag ser så framemot de, men först så är de ett fördelsebarn som fyller år, och de ser jag med framemot! :)
Dags för att göra mig iordning för läkaren och ta mig dit. Kanske inte de bästa att köra bil i mitt skick just nu, men de är så himla nära så de känns lugnt iaf. De är trots allt lite bättre idag..
Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0