Vem behöver en IPHONE?

Hur svårt ska de vara att bara lyfta luren och ringa ett samtal? Ett endaste litet samtal? Apperently hur svårt som helst..
Jag har blivit alldeles för bedrövligt dålig på att höra av mig till mina vänner, de gäller allihop. När de kommer till kvällen så är de så att jag ids inte ens ta upp telefonen och dra iväg ett endaste litet sms.. Att de ska vara så himla svårt? Men och andra sidan så kan jag inte påstå att någon av mina vänner är speciellt duktiga på de heller, så de jämnar väl ut sig :P Inte för att jag är bitter, för de är jag absolut inte, jag bara inser tack och lov att de inte är bara jag.. För ett tag trodde jag de var fel på mig, tills jag insåg att alla andra är ungefär lika dåliga, vilket känns ganska skönt att veta. :) Kan bero lite på att jag blir lite lätt frustrerad och irriterad på att min telefon inte riktigt gör som jag vill, de är dags för en ny helt enkelt. Vem behöver en IPHONE när man har en mobil som laddar trådlöst?? De är iaf vad den verkar tro..
För övrigt är jag hemma idag från jobbet och vilar.. Kände mig trött igår, och insåg imorse att jag tog nog ut mig lite på skidorna som har varit ungefär den största delen av dagarna just nu.. Lära sig valla, lära sig tekniken, de är skitkul och rätt ansträngande men de stunder som varit har inneburit en åktur, vilket resulterade i lite för mycket tror jag.. Så nu är de vila som gäller idag, jobba imorn och sen får skidorna trots att de är askul, ligga på hyllan i någon dag till. Åtminstone tills på söndag.. :)
Har lagt ut sängen på Blocket och hoppas på att den blir såld ihelgen, isof kommer de lite fina slantar till en ny ryggsäck som får följa med som handbagage till Singapore, som för övrigt bara är fyra och en halv vecka kvar nu, skönt!! Semester behövs verkligen!
Under tiden fyller mitt kära hjärta år, så de är hög tid att bestämma sig för vilken födelsedagspresent han ska få.. Har några på lager, men jag kan inte riktigt bestämma mig, samtidigt som jag inte riktigt vet om de är de jag vill ge.. Återstår att se.. :)
Nu ska jag faktiskt ta och bättra mig som vän och ringa en annan vän för såhär kan jag inte ha de.. Dags att försöka ändra situationen! Tanken finns ju iaf, alltid en bra början.
Tack och hej!
Mia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0