Längdskidor..

Vi skidar på härhemma och har nu åkt över fyra mil tillsammans.. De går framåt och tekniken blir bara bättre och bättre.. Musklerna och konditionen har oxå förbättrats en hel del med tanke på utgångsläget från lidingöloppet men nu verkar de som om jag är bättre iaf.. Knaprar på med mina Järntabletter så ska vi se att de blir bättre :)
Ska köra på lite ny valla och jag måste säga att skidåkning på längd verklien är något för mig, de är verkligen hur kul som helst :)
Ska lägga upp ett recept på ett väldigt gott och nyttigt bröd tänkte jag, men återkommer mer med de när tid finnes, för nu är de potatisskalning och panera torsk som står på menyn!
41 dagar kvar!! <3
Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0