skidåkning är inte lätt alltså..

Man kan tro att dehär med längdskidor är enkelt.. Men icke sa nicke.. Jag har ju nyss börjat träna med skidor eftersom jag ska åka tjejvasan den 25 feb. Sista etappen på tjejklassikern! I söndags när jag åkte så stukade jag foten och stukade tån rätt rejält så jag är nästan svart just nu och igår så ramlade jag och skrapade i hakan, så idag ser de ut som jag försökt raka mig med en väldigt dålig hyvel.. haha men de går iaf framåt och tekniken sitter mycket bättre just nu :) Men sen har jag ju en bra lärare med mig oxå, den bästa! :) Så dehär ska nog gå bra.. Bara jag lär mig att bromsa i nedförsbackarna eller hålla mig i spåret :S :)
Håller på för fullt med hallen hemma nu och de kommer bli hur bra som helst när de är klart :) Man ser mer och mer hur resultatet blir när de blir klart :) Så idag är de kvistlackning och grundmålning på menyn som gäller :)
Är så skönt och känna sig piggare i kroppen och att man orkar med mer nu oxå utan att vara lika trött, känns hur bra som helst! Tillbaka till att vara mig själv igen, de gillas hur mycket som helst!
Nej tillbaka till projekt hall och sovrumsfönster!
Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0