Swosch sa de igen..

Har inte blivit mycket nerplitat den senaste tiden.. Anledningen är nog att jag har jobbat ganska mycket och kursat och fixat så när jag har haft en ledig stund över har jag valt att tillbringa den med mitt älskade hjärta!! Livet är fortfarande helt fantastiskt och jag är helt övertygad om att de kommer att hålla i sig i en oändligt lång tid framöver :)
Är ledig idag och är helt själv hemma för första gången på jag kan inte komma ihåg när ungefär, känns konstigt.. Försöker att elda men de vill inte riktigt som jag vill alls.. Ska försöka fördriva tiden med att måla lite så att panelen ute kan bli klar och lite annat fix som vi börjat med. De är så himla roligt när man ser att de händer något :) Men har tagit de lugnt och ätit frukost i lugn och ro och inte stressat. Har lärt mig efter höstens gång att de inte är så himla bra för fröken. Då hon ett tag funderade på om hon var påväg in i väggen.. Men nu känns de betydligt mindre och jag har faktiskt, kors i taket lärt mig att lyssna en aning på min kropp, vilket jag trodde jag gjorde lite.. :P Så nu mår jag betydligt bättre och jag försöker och inte stressa, men de är mest den omedvetna stressen som är jobbig, den som man inte tror man har, den på sitt arbete. Men nu så.. Julen är ju över och nyår med och jag firade med min Älskling! Något hektiskt men helt underbar, och helt fantastiska julklappar och jag är bara så himla nöjd helt enkelt. Nyårsafton var lugn och stilla med några vänner på middag härhemma, himla trevligt.
Vi tog saker i egna händer och bokade en resa till Singapore som avgår i mars som jag ser så himla mycket framemot, ska bli så himla trevligt, och framför allt skönt med semester med mitt hjärta! <3
Dehär året kommer förmodligen gå i rasande takt, precis som de snart sju månader som jag och mitt hjärta har hållt ihop. :) Tiden går fort när man har roligt och de har vi precis varje dag. Livet är så mycket bättre med min älskade Johan brevid mig :)
Nu ska jag ta tag i rollern och måla lite så vi kan få tillbaka toadörren, sen hoppas jag på lite mer snö så jag kan börja öva åka på mina fina skidor som jag fick i födelsedagspresent..
Livet är helt underbart och jag älskar dig så himla mycket! <3
Mia.
Bild från vår nyårsmiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0