7 månader idag <3

Ledig dag idag och jag tog verkligen sovmorgon delux... Gick upp med världens bästa och åt lite frukost med honom innan han åkte till sitt jobb. De är så mysigt att äta frukost ihop, och de dagar vi har möjlighet så gör jag de mer än gärna :) Och då vi har 7 månader idag så ville jag verkligen gå upp och njuta av en underbar stund :) Gjorde mig en eld sen och bestämde mig för att sova en liten sväng till.. Halv ett var de tydligen slutsovigt och dags att gå upp.
Har börjat med lite skidåkning nu och jag tror att kroppen inte riktigt var beredd för en mindre ansträngning såhär plötsligt så jag behövde nog den där sömnen tror jag :) Men nu har ju snart dagen gått och mitt älskade hjärta kommer hem snart igen så de känns bra :)
Jag kan inte säga det tillräckligt ofta, livet är helt underbart fantastiskt! Och att få dela det med någon som är så underbar som mitt kära hjärta är ännu bättre :)
Just nu håller vi på med renovering av hallen och de kommer bli hur bra som helst när de är klart :) Man ler i hela kroppen när man är här hemma, som jag trivs! Jag önskar att alla kunde ha de lika bra som vi har de, då skulle världen vara så sjukt mycket bättre!
Blir att kolla på en golvmatta till hallen, men då vi vill lyxa till de idag med lite finare middag så tar vi mattan en annan dag! :)
Nu dags för att göra mig iordning för att åka en sväng, inhandla dagens middag som blir en potatisgratäng med sånt som tillhör och lite efterrätt :) Ser framemot och ser framemot en himla massa månader till!! :) Fresten berättade jag att Singapore är bokad?! :)
Ha en superbra dag!
Mia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0