Hemma!

Ligger på soffan och hör regnet vräker ner ute.. Trist men känns lite typisk försommar :) hoppas vädret blir stadigare efter midsommar :)

Hemma från jobbet idag, eller idag är jag ledig men blir hemma imorn oxå, har haft sån huvudvärk ett tag så de blir bara jobbigt att jobba.. Ska till farbror doktor imorn, säkert ingen som helst fara, men stillar min sambo och min chef lite :)

Passa på att skicka iväg en ansökan om jobb idag, vi får se helt enkelt, söka kan man alltid göra :)

Igår gjorde vi lite rabarberpaj och mitt bästaste hjärta är guld värd alltså, vill aldrig vara utan den mannen :D

Idag var de tänkt att han skulle sätta ner sin sparrisplanta i backen som han fick i ettårs present, men med tanke på hur regnet öser ner så ser de inte ut som någon bra plan idag :P

Var till tandläkaren idag och skrapa bort lite i munnen, så nu ämnar de fint, men bra blev de! :) och apropå de, hur svårt ska de vara att få träffa en läkare utan jourtid på sin vårdcentral? Ja vi ringer dig om två dagar, har du fortfarande problem får du komma då.. Suck men imorn då blir de ett besök får se om de är järnet som spökar igen..

Nej vila lite och nedan en bild på minitårtor som jag gjorde häromdagen till fika, ibland är jag för huslig :)

Mia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0