Njuter av en bit sol..

Var till den där doktorn idag, domen... Spänningshuvudvärk och lätt magkatarr så så simpelt var de.. Huvudet börjar äntligen ge med sig lite grann och de känns bra + att jag fick ytterligare en medicin att knapra på.. Jiho.. Sen blev ha ännu gladare av att jag fick lov att ta mera blodprov, you gotta love it.. Not..

Satt nyligen och läste gamla blogginlägg från förra året, och humlans vad glad jag är att den soppan inte infinner sig nu att allt blev så himla bra i slutändan att man vill gråta av lycka :) massa kärlek och livet känns helt fantastiskt underbart helt enkelt! Man kan säga att jag är nöjd :) och med tanke på hur mitt liv ser ut idag skulle jag bli förvånad om jag tyckte annat! Älskar mitt liv med min karl i vårat hus i denna by och allt är på topp jämt man kan inte bli nöjdare! Fantastiskt känner jag om de! <3

Då denna blogg hängt med ett tag så tror jag att de är dags att byta och byta namn men med tanke på antalet lösare så är ju frågan om man ska fortsätta alls.. De har lixon droppat av under tiden.. :) men de förstår jag oxå.. Ska suga på karamellen ett tag och se vad som händer..

Imorn åter dags för jobb och sen blir de Motala i stort sett hela helgen då lillebror cyklar Vättern runt, och här ska hejas massor! Och min fantastiska soulmate och bäste vän följer med mig vid min sida, kan de bli bättre? :)

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0