Cocktailparty!

I helgen som var nu så var jag iväg på Cocktailparty, Mallan fyller 25 på lördag och de skulle firas lite :) mycket trevligt! Sju glada tjejer och jag fick jobba lite som bartender, mycket roligt! Blev en liten utgång, men fy vad gammal man blivit!!! Nu har ju bolanche stängt för renovering, så de blev S2 en liten sväng, där kändes de som morsa på stan.. Vidare till flamingo, sist jag var där var elva år sedan.. Såg precis ut som då, och tragiskt nog så var de bra mycket bättre än S2 :) men de var en trevlig kväll vilket fall som helst, även om utgången var sådär :)

Nu är de härliga måndag igen, med nya tag och arbetsveckan började ju sisådär.. Så nu är de en kopp the och väntan på min man och hoppas morgondagens arbetsdag är bra mycket bättre! Bjuder på en bild från i lördags!

Mia.


Kommentarer
Postat av: Mallan

Mycket trevligt tjejen! Tack för att du kon och tack för att du är Bäst! <3

2012-05-08 @ 18:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0