Lunchtime!

De är lunchtime här på jobbet, har varit fullt upp men nu är magen mätt och jag nöjd. Vi grillalax igår och fick en varsin låda med färskpotatis! Supersmarrigt:) Vi är äntligen klara med vårt växthus, och vi är supernöjda de blev precis hur fint som helst! :) Lite gräs runt om så är de klart sen :)

Mallan går ju PTutbildning nu och jag fick i uppgift att skriva mer vad jag åt och gjorde i tre dagar, tittar man på listan ser de ut som hur mycket som helst, men jag tror de är helt normal konsumtion.. Vi får se vad resultatet blir :)

Idag ska vi till nyblivna mamman och hennes familj på lite mat och på eftermiddagen ska jag förhoppningsvis träffa Mallan en sväng! <3

De kommer en bild på växthuset men de funkar inte just nu och de är dags att jobba igen! :)

Mia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0