Tröttmössa..

Vi är himla duktiga på mycket men är de något vi är dålig på så är de att lägga sig i tid... Fy sjutton :) men de kan bli så ibland.. Tur de är fint väder säger ja bara! Ledig dag idag och nu sitter ja i sängen dricker the och lyssnar på en av våra nya skivor, Amy Mcdonald (?) superbra i vilket fall :) lite senare blir de en promenad med den nyblivna mamman och hennes bedårande son! :) veckans höjdpunkt! Sen ska jag fixa lite i landen där nere, vi sådde lite sallad och ruccola igår och potatis i förrgår! :) spännande!

Får jag en tid över ska jag starta datorn och skriva en jobbansökan.. Superspännande och superläskigt då jag inte ens kan komma ihåg när jag skrev någon sist, men de ska nog gå bra hoppas jag, önska mig lycka till! :)

Sommaren är här känns de som, 13 grader imorse och häggen blommar för fullt=pollen.. Men så skönt med denna underbara värme!

Ha en bra dag så ska jag njuta av min och tror de får bli en cykeltur till mamman idag :)

Mia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0